ZWROTY

Jeżeli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru. Na odstąpienie od umowy masz 30 dni, licząc od dnia otrzymania przesyłki z towarem. Towar powinien był wysłany niezwłocznie, ale nie później niż 30 dni licząc od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy. 

Ważne, aby zwracany produkt, nie nosił śladów użytkowania i miał oryginalne metki. 

Pieniądze zwracane są maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. Jeżeli podczas zakupu zapłaciłaś/eś, za przesyłkę, zwrócimy Ci również ten koszt (dotyczy tylko sytuacji zwrócenia wszystkich zakupionych produktów i będzie to zawsze najniższa cena wysyłki dostępna w naszym sklepie).

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca. Nie przyjmujemy paczek na koszt adresata, za pobraniem oraz przesyłek nadanych do paczkomatu.

Zwrotu płatności dokonujemy na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jak odstąpić od umowy i dokonać zwrotu KROK PO KROKU:

WAŻNE - Prosimy o staranne zapakowanie zwracanej torebki, tak, aby nie uległa odkształceniu podczas transportu. Skorzystaj z oryginalnego pudełka, jeżeli je posiadasz, nadaj torebce formę, aby nie była zgnieciona. Zwróć też uwagę na staranne spakowanie uchwytów. Powyższe zapewni, że wróci do nas pełnowartościowy produkt :) Serdecznie dziękujemy! 

  1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Dostępny jest tutaj
  2. Zapakuj zwracany towar do oryginalnego pudełka i dołącz do niego formularz zwrotu. 
  3. Paczkę wyślij na adres: Bagoo Izabela ścisłowskai ul. Księżycowa 20, 42-622 Świerklaniec z dopiskiem ZWROT
  4. Oczekuj na środki, które zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. 




REKLAMACJE

Masz prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zamówionym. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (brak towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny zakupu lub zaoferujemy inny produkt. 

 

Nie przyjmujemy paczek na koszt adresata, za pobraniem oraz przesyłek nadanych do paczkomatu.



Zwrotu płatności dokonujemy na konto podane w formularzu zwrotu. Masz pytania? Napisz do nas na [email protected]

Jak dokonać reklamacji KROK PO KROKU:

  1. Wypełnij formularz reklamacji. Dostępny tutaj.
  2. Zapakuj starannie reklamowany towar i dołącz do niego formularz reklamacji. 
  3. Paczkę wyślij na adres: Bagoo Izabela ścisłowskai ul. Księżycowa 20, 42-622 Świerklaniec z dopiskiem ZWROT z dopiskiem REKLAMACJA
  4. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

  • Zarejestruj się

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło